otrdiena, 2014. gada 4. novembris

Seminārs lauksaimniekiem



Piektdien, 7. novembrī pulksten 10.00
Kārķu tautas nama kamīnzālē
SEMINĀRS LAUKSAIMNIEKIEM
Tēmas:
  • Vispārīgie nosacījumi lauksaimniekiem tiešmaksājumu saņemšanai no 2015.gada. Izmaiņas savstarpējās atbilstības prasībās
  • "Zaļināšanas prasības" - kultūraugu dažādošana un ekoloģiski nozīmīgās platības( ENP). Zaļināšanas kalkulators.
  • Lauku attīstības plāns 2014.-2020. gadam. Ministru kabineta noteikumi "Ieguldījums materiālajos aktīvos"

Lektori:
    Valsts Lauku tīkla Valkas nodaļas uzņēmējdarbības konsultante Valda Empele un Valkas novada domes kooperācijas speciāliste Sniedze Ragže

3 komentāri:

  1. Labdien,
    Nekustamā cilvēki ir tie, kuri zina, kā, lai nāk viņu glābt, lai to līdzīgu, kad tie cieš. Šī Dāma LYSE man deva aizdevumu 50000 eiro bez manis sarežģīt uzdevumu līmenī dokumenti, ko pieprasa bankas, kas kredītu pieteikumiem. Ja jums ir finansiālās grūtībās, sazināties ar viņu. Tāpēc, pateicoties tai, es tagad mana vietējā lielveikalā, tas ir mans pestītājs. Šodien es nezinu, ko darīt, tāpēc, ka ir iemesls, kāpēc es nolēmu, lai liecinātu viņa labā, jūs varat sazināties ar viņu pa e-pastu un sekot tā vadlīnijām, un jūs būsiet apmierināti ar 48 stundas maksimāli. Es varu apstiprināt, un no šī brīža tā ir noticis, ka jums ir nepieciešama aizdevuma, lūdzu, sazināties ar viņu. Tātad jūs, kas nepieciešama, piemēram, man, jūs varat rakstīt viņam un izskaidrot viņam savu situāciju, tas var jums palīdzēt, e-pasts :
    lysemarie3@gmail.com

    AtbildētDzēst
  2. Sveiki Vai jūs meklējat biznesa aizdevumu? personīgais aizdevums, mājas aizdevums, automašīna
    aizdevums, studentu aizdevums, parāda konsolidācijas aizdevums, nenodrošināti aizdevumi, riska darījums
    kapitāls utt. Vai arī jums ir atteikts bankas vai finanšu aizdevums
    iestādei jebkādu iemeslu dēļ. Es esmu atklāts kungs, privāts kreditētājs
    uzņēmumiem un privātpersonām ar zemu un pieejamu procentu likmi 2%
    procentu likme. ja interesē? Sazinieties ar mums šodien vietnē whats-app +2348100367800
    un uz mūsu e-pastu: mrfrankloanfirm63@gmail.com un saņemiet savu aizdevumu jau šodien.

    sazinieties ar mums, lai uzzinātu vairāk:
    Vārds:
    Vecums:
    Nodarbošanās:
    Valsts:
    dzīvesvietas valsts:
    dzimums:
    Aizdevuma summa:
    Aizdevuma termiņš:
    Aizdevuma mērķis:

    AtbildētDzēst

  3. Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for a money to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain loan for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get a loan at affordable interest rate of 3%, Do you need this cash/loan for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via Email: inforamzanloan@gmail.com

    AtbildētDzēst